کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل یاد و خاطره کافکا را با لوگوی سوسکی خود گرامی داشت!

گوگل همواره با تغییر لوگوی خود برای گرامیداشت یاد و خاطره افراد مختلف خبرساز بوده است و حالا برای یکصد و سی‌امین سالگرد تولد فرانتس کافکا یک سوسک نقش اصلی لوگوی گوگل را ایفا می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در لوگوی جدید گوگل به مناسبت یکصد و سی‌امین سالگرد تولد فرانتس کافکا، یک سوسک (از نوع سوسک حمام البته!) در حال ورود از یک در به تصویر کشیده شده که در واقع جایگزین دو حرف O در لوگوی Google شده‌اند.با کلیک بر روی این لوگو به صفحه‌ای حاوی نتایج جستجو در مورد فرانتس کافکا هدایت می‌شوید.

google-doodle-kafka

این سوسک در واقع به یکی از کارهای غیرمعمول کافکا با نام مسخ (The Metamorphosis) اشاره دارد که در آن داستان یک فروشنده دوره‌گرد به تصویر کشیده شده است که یک روز به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود که به طور یک سوسک تصور می‌شود.

در ویکی‌پدیا در مورد مسخ آمده است که:

مَسخ (به آلمانی: Die Verwandlung) رمان کوتاهی از فرانتس کافکا است که در پاییز ۱۹۱۲ نوشته شده و در اکتبر ۱۹۱۵ (میلادی) در لایپزیگ به چاپ رسید.انسان رمان مسخ انسانیست که جامعه او را طرد کرده و او ناخواسته به گوشه تنهایی پناه برده و بدون اینکه آزاری برای دیگران و جامعه داشته باشد، جامعه قادر به تحمل موجود بی‌آزاری چون او نیست. هر لحظه زندگی برای او و اطرافیانش غیر قابل تحملتر می‌شود تا جایی که دیگران و حتی خود او نیز، از سر شوق، لحظه‌ها را برای رسیدن به مرگ می‌شمارند.

franz-kafka

فرانتس کافکا نویسنده آلمانی در سوم جولای ۱۸۸۳ به دنیا آمد و در سوم ژوئن ۱۹۲۴ درگذشت. او یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در قرن بیستم به حساب می‌آید.
آثار کافکا که با وجود وصیت او مبنی بر نابود کردن همهٔ آنها، اکثراً پس از مرگش منتشر شدند، در زمرهٔ تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار می‌آیند.
مشهورترین آثار کافکا به جز داستان کوتاه مسخ و رمان محاکمه و رمان ناتمام قصر هستند. به فضاهای داستانی که موقعیت‌های پیش پا افتاده را به شکلی نامعقول و فراواقع‌گرایانه توصیف می‌کنند، فضاهایی که در داستان‌های کافکا زیاد پیش می‌آیند، کافکایی می‌گویند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15653 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/04/13 تعداد مشاهده: 2013
سافت گذر